maandag 27 december 2010

Bloemen

Nou de kerst is weer voorbij! Het waren gezellige dagen en het is zo snel gegaan!
Hierboven een verjaardagskaart die ik heb gemaakt met papier van Marjoleine wat ik vorig jaar op de Kreadoe heb gekocht. Ik heb weer stempels van Different Colors en van Eline (oude serie) gebruikt.

Hieronder staan de kerstcadeautjes voor mijn opa en oma's. In ons dorp is een boek uitgekomen met allemaal foto's van vroeger. Deze hebben we voor hen gekocht. Ik heb er snel labels bij gemaakt. Met oude kerstplaatjes die ik nog had liggen, een lintje, stempel en een roosje. Ik heb het label aan de randen bewerkt met distress inkt (vintage photo).



 



Ik ben weer helemaal aan het bloggen geslagen. Hartstikke leuk!
Bedankt voor het plaatsen van de leuke reacties en het volgen van mijn blog!



P.s. Ik zou nog vertellen van welk papier de kaart in mijn vorige bericht is gemaakt, het papier is van Pretty Please.

3 opmerkingen:

Marjanne zei

wat eenleuk kaartje en je labels ook een mooi origineel cadeautje trouwens

Wilma24 zei

Hoi Nicole,
wat leuk dat je me gaat volgen ik ben natuurlijk gelijk bij jou komen spieken en wat een leuke creaties. mooi verjaardags kaartje en wat een orgenele cadeau's voor je opa en oma zeg zullen ze vast heel blij mee zijn geweest

groetjes wilma

Liszha zei

Wat een mooie labels zeg! Je opa en oma waren zeker wel erg blij ermee?