vrijdag 24 december 2010

Fijne dag!


Hoi allemaal! Leuk dat je komt kijken op mijn blog!
Wéér een verjaardagskaartje. Dit keer voor een jarig buurmeisje. Ik post dit berichtje even snel en ben de naam van het designpapier kwijt. Dat meld ik de volgende keer even. Ik heb een stickerlint gebruikt, ook weer een taartonderzettertje. De vlinders zijn stempels van Marianne Design (Eline?) en deze heb ik bewerkt met de blending tool. De leuke stempel met de kronkels komt van de Kreadoe. Het is een clearstempel, dus ik kan er niet met de distressinkt op, wat ik wel jammer vind! Het labeltje heb ik ook bewerkt met distress, vintage photo. Ook zit er een leuke speld op het labeltje, deze heb ik ook gekocht op de Kreadoe!
Nou ik ga snel naar beneden, mijn zelfgebakken muffins proeven!

Een hele fijne kerst gewenst!
Groetjes,

4 opmerkingen:

Mirande zei

Wat een mooi kaartje, Nicole. Daar is je buurmeisje vast heel blij mee. Leuk die stempels van die vlinders. Zijn die al uit een oudere serie van Eline? Die van mij zien er namelijk heel anders uit en ik heb ze pas.
Fijne feestdagen.
Groetjes Mirande

Marjanne zei

Een prachtige kaart Nicole

Ingrid zei

Wat een prachtige kaart, mooie kleuren en leuk met die taartonderzetter, daar ben ik ook gek op! En die tag, de stempeltjes en de pareltjes... helemaal leuk!
Hugs Ing
ps: ik gebruik op mijn clear stempels wel gewoon distress inkt, alleen geen Stazon (de sneldrogende inkt) omdat die de clear stempels aantast. Volgens mij gebeurt dat met distress inkt niet :-)

Ingrid zei

Hoi Nicole, Ik weet wat je bedoelt met de distress inkt, dat heb ik ook bij nieuwe clear stempels. Als je ze een paar keer hebt gebruikt en hebt schoongemaakt wordt dat minder. En distress inkt geeft ook geen scherpe afdruk, maar een vagere afdruk, dat is de soort inkt. Versafine bijvoorbeeld geeft een hele scherpe afdruk. Wat ook wel wil helpen is je clear stempel inkten, op kladpapier stempelen, weer inkten en dan op de goede plek stempelen. Beetje uitproberen... Succes ermee!
Hugs Ing