vrijdag 31 december 2010

Happy Birthday!


Hoi allemaal!
Ik krijg vaak "bestellingen" van mijn moeder, zoals vandaag. Ze had een kaartje nodig voor iemand die 70 werd. Of ik er niet nog één had liggen. En dat had ik niet. Dus ik ben weer even aan het knutselen geslagen. En dit is 'm geworden!


Het papier komt uit het papierboekje van de Flow (alweer!) Het groene papier komt uit een blokje van BasicGrey. Ik heb daar ook de "blaadjes" op gestempeld. Het plaatje met de roosjes komt uit een tijdschrift, namelijk Mijn hobbykaart. Daar haal ik af en toe van deze schattige plaatjes uit. Het stempeltje met Happy Birthday is van Penny Black, ik vind het lettertype ervan zo leuk!

Allemaal een hele fijne jaarwisseling en tot in 2011!

3 opmerkingen:

Judith zei

Heel leuk verjaardagskaartje, Nicole!

Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2011.
Groetjes van Judith

Mirande zei

Hoi Nicole,
Allereerst wens ik je een heel gelukkig en creatief 2011 toe. Ik hoop dat je in 2011 nog veel creaties op je blog gaat zetten. Je hebt nu ook weer een hele mooie kaart gemaakt. Ik ga a.s. maandag weer voor halve dagen aan het werk, ik ben toch nog steeds erg moe. Verder gaat het wel goed hoor. Nou werkse maar weer morgen en wie weet zien we elkaar snel weer. Tot blogs.
Groetjes Mirande

Neltine zei

Hoi Nicole,

Leuk dat je mee wilt doen met mijn Candy:) Ik heb je naam genoteerd. Nu nog even wachten en dan maak ik de winnaar bekend. Sssspannend:)

Jij maakt trouwens ook schitterende creaties zeg. Wouwii.

Groetjes,
Neltine