donderdag 23 december 2010

Hoi allemaal

Mijn eerste bericht. Nou ja, eerste bericht. Ik heb al een keer een blog gehad, maar die heb ik in een drukke periode weer verwijderd. Ik kreeg toch weer een beetje de kriebels en aangezien je je account blijft behouden, was een nieuwe blog snel gemaakt.
Ik heb de laatste tijd veel kaartjes verstuurd zonder er een foto van te maken. Nu natuurlijk jammer!

Als eerste wil ik jullie een envelop laten zien. De opa en oma van mijn vriend zijn verhuisd. Ze zijn in een aanleunwoning gaan wonen. We gingen even op visite.


Ik heb de foto gemaakt toen het buiten al donker was, daardoor kun je het niet helemaal goed zien. Ik heb een bruine envelop gebruikt. Het papier komt uit het papierschriftje van de Flow. Daar zitten enorm leuke papiertjes in, het is alleen zo jammer dat ze de voor en de achterkant hebben bedrukt.
Ik heb een Magnolia stempel gebruikt (als je goed kijkt een kerststempel;)) deze heb ik ingekleurd met Distress inkt. Ik heb deze keer alleen de kleur Vintage photo gebruikt. Ik had eerst al een ander afdrukje gemaakt, maar dat hoorde er toch niet echt bij.
De stempels zijn van Marianne Design. En de knopen uit een knopenbank bij de kringloop.


Hier nog een klein foto'tje waarop je kunt zien dat het een envelop is. In de envelop heb ik een kaartje gedaan wat ik had bewerkt met de blending tool. Hier heb ik helaas geen foto van gemaakt.

Nou de kop is eraf. Tot snel.


3 opmerkingen:

Mirande zei

Mooi hoor, je eerste kaartje op je nieuwe blog. Je blog ziet er trouwens fantastisch uit. Hoe heb dat gedaan met je naam onderaan ieder berichtje. Ik zie dit wel vaker maar heb geen idee hoe dit werkt. Veel scraplezier nog deze vakantie.
Groetjes Mirande

Judith zei

Hallo Nicole,
Welkom in blogland.
Weet je wat zo leuk is, dat steeds meer mensen de weg naar je blog vinden en de lijst met volgers dan ook steeds langer wordt. Via Mirande ben ik hier gekomen.

Ik blog sinds een paar maanden en vind het heel leuk (en ook een beetje 'verslavend'...) Ik doe er zo veel inspiratie op.

Je eerste kaart is heel mooi geworden. Ben benieuwd naar de volgende creaties en daarom word ik je 2e volger (-:

Succes met alles! Ik vind je handtekening super, hoe kom je hieraan?
Groetjes van Judith
(judith-creatief.blogspot.com)

ps: even een tip wat de woordverificatie betreft. Ik vind het niet erg om deze in te vullen, maar reacties gaan sneller, als je deze functie uitschakelt.

Liszha zei

supermooie enveloppe!