donderdag 23 december 2010

Kaartje

Erg leuk dat ik vanaf dag 1 al volgers heb! Super!

Gisteren heb ik een verjaardagskaartje gemaakt. Mijn schoonzusje werkt in de horeca en heeft van die leuke papieren onderzettertjes meegenomen, deze moest ik natuurlijk direct even gebruiken!
Het achtergrondpapier komt uit een vintageblokje van de Action. De knopen wederom uit de knopenbak van de kringloop (een hele hand vol voor 25 cent! Altijd leuk!) en de stempels zijn beide van Different Colors. Deze heb ik gekocht op de Kreadoe bij Ludiec. Zij hebben erg mooie stempels!


Tot snel!



2 opmerkingen:

Mirande zei

Nou, je hebt het blog en scrapvirus weer helemaal te pakken! Mooi kaartje heb je gemaakt. Ik vind het lintje dat je gebruikt hebt erg mooi.
Groetjes Mirande

Marjanne zei

WAt een leuke kaart. Bedankt voor je bezokje bij mij en WELKOM terug in Blogland!