woensdag 29 december 2010

Penny Black


Ben helemaal blij! Ik heb mijn eigen hobbyhoekje! Heb een plat beeldscherm (voor de computer) van mijn oom gekregen waardoor ik veel meer ruimte op mijn tafel heb! Ik ben gelijk aan het uitstallen gegaan. Alleen wat blijkt, ik heb veel te veel! Ik heb ook allerlei laden moeten uitruimen om daar ook mijn spullen in te leggen! Haha. En dat terwijl het eerst in een grote bak onder mijn bed kon!

Ik heb dit kaartje gemaakt voor iemand die een nieuwe heup krijgt. Het achtergrondpapier en het papier met de stipjes komt uit het papierschriftje van de Flow. Het papier met de streepjes en de twee grote bloemen zijn weer van Pretty Please. De stempel is van Penny Black, ik heb hem ingekleurd met Distress inkt. Ik doe dit altijd met een aquarelpenseel, maar vind dit eigenlijk niet echt prettig. Wie heeft er goede ervaringen met een waterpenseel?

Verder heb ik met een twee ponsjes een aantal bloemetjes gemaakt en deze op elkaar geplakt met iets 3d lijm ertussen. Je kunt het niet zien op de foto, maar hij is aardig hoog geworden! ;) De andere bloem heb ik vast gemaakt met een gewone splitpen.

Alvast een hele fijne jaarwisseling!
Groetjes,

3 opmerkingen:

Marjanne zei

Lekker wat meer ruimte om te knutselen. Dit is een heel leuk kaartje geworden!

Judith zei

Je eigen knutselplek... zeker iets dat ik ook wel zou willen. Al vind ik het aan de keukentafel eigenlijk veel te gezellig. Wel lastig als we moeten eten...
Mooie kaart.
Groetjes, Judith

Mirande zei

Hoi Nicole,

Leuk kaartje met een lief stempeltje. Heerlijk hoor om een eigen hobbyplek te hebben. Ik gebruik nu altijd de tafel in de woonkamer. Maar ik tegen etenstijd altijd alles weer opruimen. Pfff. Fijne avond nog.
Groetjes Mirande