zaterdag 15 januari 2011

12,5 jaar getrouwd!

Hoi allemaal!

Ik heb gisteravond een kaartje gemaakt voor een stel dat 12,5 jaar getrouwd is. Ik wilde dit op dezelfde manier doen als het kaartje voor mijn zus. Ik heb een grote 12 uitgeprint, deze heb ik uitgeknipt en op karton een beetje aan elkaar vast gemaakt en uitgesneden.


Het is een dubbele kaart, maar ik had hem al geschreven, dus heb ik hem maar even zo gefotografeerd.  Aan de 12 heb ik een labeltje gehangen met 1/2 erop. Het papier dat ik heb gebruikt is van Eline. Voor de stempels van de vlindertjes heb ik een grotere clearstempel verknipt (A). De bloemetjes zijn ponsjes met een zwart glimmend plaksteentje erop. Ik kon leuk de stempeltjes gebruiken die ik van Lisette heb gekregen via de swap.


Je kunt het misschien niet zo goed zien op de foto. Maar ik heb een "lintje" gebruikt waar ik erg fan van ben! De hartjes zijn doorzichtig en zitten met een dun touwtje aan elkaar vast.
De achterkant van de kaart heb ik ook bekleed met het papier van Eline.


En dan nog even iets leuks om te laten zien. Mijn slingers:


Twee jaar geleden dacht ik in de zomer: Ik wil eens kijken of ik ook met de naaimachine aan de slag kan. Vlaggetjes zijn een eigenlijk heel simpel om te maken dus ik ben hiermee begonnen. Nou ik heb het geweten! Ik heb rond de 40 vlaggetjes gemaakt en deze vastgemaakt met een rood lint dat ik om de vlaggetjes heen heb gevouwen en heb vastgenaaid. De vlaggetjeslijn is dus erg lang. Als je goed kijkt loopt hij helemaal tot het raam door, en dan staat een heel stuk nog niet op de foto! haha.

Ik ben er wel heel blij mee! Elke verjaardag wordt hij opgehangen.

Ik wil jullie bedanken voor de reacties die ik telkens op mijn kaarten krijg! Super leuk!
Tot blogs,






5 opmerkingen:

Liszha zei

Dit is wel weer een succesnummer zeg! Waarschijnlijk zo'n beetje de mooiste kaart die ze gaan ontvangen. Die hartjes zijn supermooi! Ze geven iets liefs aan de kaart.
LiefsLis

Liszha zei

P.S. Ik wil al jaren zo'n slinger maken maar het komt er maar niet van! Die van jou is leuheuk! En lang! Wow!

Liszha zei

Nicole! Ik heb je pakketje ontvangen hoor! Ik ben 2 dagen in Groningen geweest en de buurvrouw had de post op een plek gelegd waar ik het tot nu toe niet gezien had. Dank je wel voor dit prachtige pakketje!
Ik zal hem morgen als ik niet wordt opgeroepen en mocht het nog licht zijn even fotograferen en op mijn blog zetten en anders de dag erna!
Liefs Lisette en nogmaals bedankt!

Marjanne zei

Wat een ontzettend leuke kaart, mooi dat papier van Eline! Le vlaggetjes zijn ook al zo leuk, ik kan me voorstellen dat dat een héél werk is geweest!

M@rjan zei

Hoi Nicole, ik zag je reactie op mijn blog, dank je wel! Nieuwsgierig als ik ben kom ik even bij jou kijken en zie dat je ook juf bent. En dat niet alleen, je maakt supergave dingen! Ik ben volger geworden.

Heel erg mooie kaart en erg leuke slinger!!

Groetjes, Marjan