zaterdag 8 januari 2011

A

Hoi allemaal,

Eindelijk kan ik het kaartje voor mijn zus op mijn blog zetten. Ze is morgen jarig maar moet vandaag werken, dus ze zal vast niet op mijn blog kijken! ;)
Ik heb een letterkaart gemaakt. Ben er best wel trots op! Ik heb een grote A uitgeprint en deze uitgeknipt en weer op papier zo uitgeknipt dat de linkerzijkant vast zit.



De basis heb ik helemaal beplakt met roze papier met stippen. Dit komt uit het papierboekje van de flow. Het was te weinig dus ik heb een kopie gemaakt op dik papier. Ik heb met stempels van Marianne Design (Eline Vintage) de bloemen op een grappig papiertje gestempeld en aan de rand een beetje schuin opgeplakt met 3d kit. De stempel met het gezicht is ook van die stempelserie, net als de tekststempel en de zigzagstempel.
Het reepje papier is van Pretty Please. De sierlintjes zijn stickerlintjes die ik vorig jaar gekocht heb op de Kreadoe.
Het roosje komt van de action. Uit een bruin kantlintje heb ik een rondje geknipt en het onder het roosje geplakt. De hartjesspeld heb ik gekocht bij Paper and Pictures.
Het bruine touwtje heb ik om het stukje kaart heen geknoopt.





Ik vond een stempel van mijn naam die ik eens als kind had gekregen. Deze heb ik achterop gestempeld.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


6 opmerkingen:

Inge zei

Hé Nico,

Wat een geweldige kaart! Zo schattig en erg crea de A van (A)noekkie. Ik denk dat ik toch ook maar eens een blog ga aanmaken...

Kus!

Marjanne zei

Goh Nicole dit is een geweldig idee! Die hou ik erin!! Je hebt hem ook heel mooi gepimpt. Als je zus hem nou toch heeft gezien weet je wat ze doet als ze zegt dat ze werkt (lol)

Judith zei

Mooi is je letterkaart geworden. Het was vast heel leuk om deze te maken voor je zus. Fijne dag morgen,
groetjes van Judith

Mirande zei

Wat een leuk idee een letterkaart. Hij is echt heel mooi daar zal je zus vast heel blij mee zijn. Grappig dat je zus tegelijk met mij jarig is. Heel veel plezier morgen op haar verjaardag.
Groetjes Mirande

Liszha zei

Ik vind het een hele mooie kaart geworden. Echt een topper. Wat grappig is dat ik dat boekje van de Flow ook heb en dit was mijn favoriete papiertje!
Ik heb vandaag mijn swap gepost. Ik hoop zo dat je het leuk vindt!
Liefs Lisette

Sandra zei

heel mooi kaartje heb je gemaakt nicole, Ik heb dit modelletje ook eens gemaakt voor mijn oudste zoontje toen hij af ging zwemmen voor zijn a diploma,