zondag 16 januari 2011

Cadeaudoosje

Hoi allemaal!

Op veel blogs zag ik ze, de cadeaudoosjes. Ik heb er wel eens wat gemaakt, maar dat waren vooral houten doosjes van de Xenos die ik had beplakt met stof. Ik wilde het nu ook eens proberen met papier.

Een vriendin van me gaat over twee weken een half jaar naar Australië. Omdat ze gaat backpacken geef ik haar geld, iets anders kan ze toch niet meenemen.
Dit is 'm geworden:




  

De basis is een pandoradoosje dat ik heb beplakt.
Allemaal stempeltjes en ponsjes gebruikt voor de aankleding. Hieronder nog een foto van het doosje als het open is. Het geld komt onder het lintje!


Tot snel! Groetjes




7 opmerkingen:

M@rjan zei

Onwijs leuk cadeau idee! Mooi doosje! Je vriendin zal er erg blij mee zijn en ja.. aan geld zal ze vast het meest hebben.

Groetjes, Marjan

Marjanne zei

Jeee wat een knap doosje, dat heb je héél mooi gemaakt!

Mirande zei

Hoi Nicole,
Wat een leuk doosje heb je gemaakt. Je vriendin is vast blij met zo'n leuk klein cadeautje. Dit past vast nog wel in haar rugzak. Hihihi. Je vorige kaart was ook heel erg mooi. Ik vind het toch zo'n leuk idee. Ik ga ook een keer zo'n mooie cijferkaart maken.
Ik heb je mailtje gelezen, ik zal je morgen even antwoorden.
Groetjes Mirande

Liszha zei

Prachtig! Dat komt met het luciferdoosje ook wel in orde!
Ik heb je pakketje bij mij op mijn blog gezet!
LiefsLis

Tineke zei

Via via kwam ik op je blog terecht en ben je volger geworden.
Schitterende kaartjes en creaties maak je!!! Prachtig is je doosje voor je vriendin maar ook je kaart hieronder vind ik geweldig.
Groetjes, Tineke

Saskia zei

Nicole,

Wat heb jij 'n prachtige blog... vol prachtige creaties! Super!!!

Groetjes, Saskia :)

Lenet zei

Ik herkende het doosje meteen.ben ook een pandorafan en heb er ook nog een aantal liggen, prachtig doosje heb je er zo van gemaakt.