donderdag 20 januari 2011

Cadeauknijper

Als eerste wil ik jullie (weer) bedanken voor al jullie reacties! Super leuk! Ik vind het zelf ook erg leuk om blogs af te struinen en ideeën op te doen!
Ik heb gisteravond alweer iets gemaakt. Als er voetbal op tv is... ;)
Ik heb een ouderwetse wasknijper versierd. Tussen de wasknijper ga ik geld doen wat ik met een dubbel plakbandje ga vastmaken.



Hier kun je zien dat ik het labeltje eraan heb laten hangen. Het zit met de raffia aan de achterkant van de poedel geplakt. 


De leuke poedel komt uit de Swap van Lisette. Erg leuk want zo maak je eens een keer iets heel anders.


Groetjes,


8 opmerkingen:

M@rjan zei

Helemaal LEUK!!!
Groetjes, Marjan

Marjanne zei

Goh ja dat is een tof idee!!

Tineke zei

Wat origineel gedaan Nicole!!
Groetjes, Tineke

Marjanne zei

Nicole bedankt voor je leuke berichtje, ja het lintje is van Eline. En inderdaad nu je het zegt allemaal meisjeskaarten hahaha, maar daar heb ik geen cijfers van. Prettig weekend!

Marjanne zei

PS je link doet ht niet bij de candy van de NLSwappers! Ik zeg het maar even...

Lenet zei

heel leuk! super om zo geld te geven.

Liszha zei

Ik dacht de poedel al te herkennen :-). Wat een leuk projectje dit. Hoe kom je aan die ouderwetse wasknijpers? Die zijn cool!
Leuk dat je meedoet met de candy!

Milou zei

WAT een superleuk idee Nicole!