donderdag 13 januari 2011

De eerste Swap!

Hoi allemaal!

Ik heb voor het eerst meegedaan aan een swap! Super leuk!
Je wordt aan iemand gekoppeld en het is de bedoeling dat je elkaar dan wat leuks stuurt! Dit keer was het de opdracht om 10 kaarten vol te stempelen en er één nieuwe clearstamp bij te doen!
Ik was gekoppeld aan lisette van liszha.blogspot.com.
Dit heb ik van haar ontvangen, super leuk! Dankjewel Lisette! :)




Ik heb geen foto gemaakt van de spulletjes die ik haar heb gestuurd.
Wil je ook een keer mee doen met swappen? Klik dan hier en wordt volger!

Groetjes



2 opmerkingen:

Marjanne zei

Leuk he zo'n verwen paketje!!

Liszha zei

Wat een leuke blog, ik ben blij dat je er blij mee bent. Ik heb jouw afdrukjes nog niet ontvangen maar zal ze zeker ook op mijn blog zetten.
Je ziet het! Ik ben ook gek van de Flow maar het kaartje had je vast al herkend.
Liefs Lisette