vrijdag 28 januari 2011

Een hele nieuwe agenda!

Hoi allemaal!

(Het uploaden van meer foto's lukt nu wel, scroll maar naar onderen)

Ik heb weer eens iets nieuws geprobeerd hoor! Ik heb sinds kort een nieuwe agenda. Ik had eerst een hele leuke (15 bij 20cm ongeveer) maar die bleek veel te klein te zijn! Mijn dagen raakten overvol in die agenda, helemaal niet overzichtelijk. Ik val in op veel verschillende scholen dus moet van alles bijhouden. Duss.. ik moest afscheid nemen van mijn oude agenda en heb een grote nieuwe gekocht. Maar saai dat hij was!

Ik heb met stof een hoes voor om de agenda gemaakt. Eerst stof met een geel ruitje op maat geknipt en daarop alle dingen die ik erop wilde hebben. Ik heb het helemaal met de hand gedaan. Ben er niet zo'n held in, de afwerking is dus niet helemaal top. Maar voor een eerste keer ben ik er heeeeel erg blij mee!


Ik zie dat op de foto's de lintjes een beetje schuin lijken, in het "echt" valt dat wel mee hoor! ;)

 

Een close upje van de bloem. Ook het gele bloempje heb ik vastgemaakt met de festonsteek.


De binnenkant, het kan opzich nog wat netter qua afwerking maar ach, de schattige post-its maken het wel weer goed..

Veel ruimte he? ;)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Groetjes


 

8 opmerkingen:

Lenet zei

prachtig geworden.
ik denk dat het een storinkje is hoor dat niet kunnen uploaden..ik heb er in iedergeval geen last van.

Marjanne zei

ja ik heb ook wel eens gehoord dat je extra ruimte moet kopen ik heb er nog geen last van gehad. Maar dit ziet er prachtig uit!

Saskia zei

Dit ziet er supermooi uit in die vrolijke kleuren!!!

Mirande zei

Hoi Nicole,
Wat een vrolijke agenda is het op deze manier geworden. Ik vind het echt superknap dat je dat allemaal met de hand hebt gedaan. Daar heb ik echt geen geduld voor. Wat betreft die foto's, ik heb dit ook al eens gehad. Volgende keer gewoon nog een keer proberen dan lukt het vast.
Groeten Mirande

Milou zei

Wauw Nicole!
Die is echt moooi!
Dat je dat kan en daar geduld voor hebt vind ik echt zo goed hahaha:P
ik heb hier nog kralen liggen,weet niet of je daar nog iets aan hebt, maar het zijn van die kleintjes, als je ze wil hebben, zeg het maar, ik doe er niks meer mee denk ik;)
kus Milou

Natasja Vink zei

Leuk dat je mee doet aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons meedoen

Judith zei

Hier vrolijken alle afspraken van op! Een fleurige agenda heb je gemaakt, leuk! Groetjes van Judith

Liszha zei

Ik ben zwaar onder de indruk! Krijg gelijk zin het ook te doen. En inderdaad, wat een lieve post-its! Heb er zelf net hele leuke bij de Action gekocht. Goed idee om in je agenda te doen.
Ik ga zo de swap doen, vandaar dat ik even de verschillende blogs bezoek.
Swapgroetjes!