zondag 23 januari 2011

Hoera een zoon!


Ik heb een geboortekaartje gemaakt. Eigenlijk doe ik dat nooit. Een aantal kaarten koop ik altijd, zoals geboortekaarten en condoleancekaarten.
Mijn eerste geboortekaartje dus... Noah is geboren om 7 uur, dit vond ik wel leuk om te verwerken in de kaart. Ik heb weer spulletjes van de swap gebruikt.
Het zwarte vlinderlint heb ik gekregen van mijn zusje, het komt van de Action. De papiertjes ook, die komen uit de oude serie papierblokjes (ja ze hebben nieuwe!!).

Ik heb gisteren de geldcadeautjes cadeau gedaan. Ze vielen in de smaak gelukkig! 

Groetjes

5 opmerkingen:

Marjanne zei

Nou ik snap niet waarom jij nog geboortekaartjes koopt. Deze is énig! Vooral doorgaan!!

Judith zei

Hallo Nicole,
Je eerste geboortekaart is goed gelukt! Op naar de volgende (-:
groetjes, Judith

Mirande zei

Hoi Nicole,
Mooi kaartje hoor. Ik vind het idee van het klokje erg leuk. Dat zou ik zelf nooit bedenken maar ik ga het zeker wel onthouden.
Groetjes Mirande

Tineke zei

Een heel leuk geboortekaartje!
Groetjes, Tineke

Pia zei

wooow so beautiful
hugs Pia