woensdag 5 januari 2011

Uit de oude doos...


Hoi Allemaal!

Ik ben weer druk aan het invallen op allerlei basisscholen. De vakantie is alweer voorbij. Dat betekent dat ik veel minder tijd heb om te craften!
Ik heb zondagmiddag nog een mooie kaart gemaakt voor mijn zus maar zij is zondag pas jarig dus ik kan hem nog niet op mijn blog zetten! Straks ziet ze het en is de verrassing weg! ;)
Ik heb wel een aantal foto's van kaarten die ik eerder dit jaar heb gemaakt. Zoals jullie zien gebruik ik ook af en toe plaatjes uit boeken of van bladen.
De bovenste kaart is gemaakt met een plaatje van Sarah Kay. Het papier met de strepen heb ik gedownload op een blog (ben helaas vergeten welke!) en heb dit uitgeprint op dik papier. Het roze papier is een restje wat ik nog had liggen. De twee lintjes links komen uit een hobbywinkeltje uit een dorpje, het kantje en het roze lintje volgens mij ook. Je kunt het niet goed zien op de foto, maar de kaart is aardig dik. Ik smeer altijd lekker veel 3d kit op de lagen.

Deze kaart is gemaakt met hetzelfde papier. Hier heb ik gebruik gemaakt van een plaatje van Franciens Katten. Ik vond de kleuren er mooi bij passen! De grote bloem komt van Pretty Please. De bloemenponsjes heb ik nog van toen ik kind was en het hartje is van stof en heb eens van iemand gekregen.

Tot zondag, dan zal ik de kaart van mijn zus posten. Jammer genoeg heb ik eerder geen tijd om met de kaarten bezig te zijn!


3 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Nicole,
Bedankt om op mijn blog te komen kijken !
Jij maakt ook heel leuke kaartjes, ik ben ook volger geworden hoor !
Groetjes
Margo

Mirande zei

Hoi Nicole,
Wat goed dat je al weer twee kaartjes klaar hebt. Ik heb nog niet zo heel veel gedaan in het nieuwe jaar. Ik ben weer aan het werk voor halve dagen maar dat is nog best pittig. Ik ben 's avonds echt te moe om wat te doen. Rondneuzen op je blog daar heb ik nog wel puf voor. Het ziet er weer leuk uit hoor.
P.S. Natasja heeft geen blog. Zij is ook niet zo fanatiek dan ik.
Groetjes Mirande

Marjanne zei

mooie kaartjes Nicole!