dinsdag 15 februari 2011

Candy gewonnen!

Hoi allemaal! 

Als eerste wil ik Dutch Magnolia lovers bedanken. Bij hen heb ik een candy gewonnen. Ik heb mijn adres gemaild, dus ik wacht het pakketje met spanning af! Het is de eerste keer dat ik iets win, helemaal leuk!

Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt:

Heb weer eens een stempeltje gebruikt, deze keer van Penny Black.
Ook de tekststempel is van Penny Black. Het ondergrond papier is van de Action, de bloemen en het label heb ik gemaakt van papier van Eline.
Ik heb een award gekregen van Wilma:

Dankjewel!
Het is de bedoeling dat je deze award doorgeeft aan 3 tot 5 mensen die nog niet zo lang aan het bloggen zijn. Ik geef de award aan:


Groetjes,



7 opmerkingen:

Liszha zei

Een prijs! Wat leuk! Gefeliciteerd. Lief kaartje!

Marjanne zei

Gefeliciteerd met je prijs; leuk!!! En je kaartje is super schattig!

Mandy's Magnolia cards zei

gefeliciteerd met je gewonne candy!!
veel plezier er mee
je kaartje is weer prachtig
groetjes, Mandy

Mirande zei

Wauw, een prijs gewonnen. Wat leuk en gefeliciteerd. Bedankt voor je Award. Wat lief dat je aan mij gedacht heb.
Je kaartje is super. Leuk hoor dat stempeltje. Het geheel ziet er erg mooi uit.
Groetjes Mirande

Patricia zei

Gefeliciteerd met je prijs Nicole.
Het is altijd leuk om iets te winnen. Je kaartje is erg leuk.
Leuk dat labeltje in de hoek. Groetjes Patricia

Jeanet zei

Wat harte gefeliciteerd Nicole met je gewonnen Candy, heb je hem al binnen? Groetjes, Jeanet DML team.

Judith zei

Dank je wel, Nicole voor de award (:
groetjes, Judith