zondag 6 februari 2011

Een lief cadeautje


Mijn zusje kon wel even een cadeautje gebruiken. Ik heb voor haar dit blik (waar eerst heerlijke jodekoeken in zaten) gemaakt.
Ik heb gewerkt met het papier van Eline, eerst heb ik het blik bekleed. Daarna heb ik het versierd met allemaal kleine schattige dingetjes.

Tegen de klok in:





Vooral deze bloemen (boven) vind ik goed gelukt. Gewoon door bloemen uit te ponsen (groot en klein) en deze op elkaar te plakken, na ze even iets te hebben gevouwen. Plakkertje erop en klaar.

Dit labeltje (en lekkere dingetjes van Rituals) had ik in het blik gedaan.

De bovenkant van het blik, een beetje een donkere foto.

6 opmerkingen:

M@rjan zei

Oohhh... wat is dit een lief en vooral attent cadeau! Heel erg mooi gemaakt! Je zusje zal dit vast helemaal mooi vinden!

Groetjes, Marjan

Margo zei

Wat een prachtig kadootje !

Saskia zei

Prachtig werk! Super!!

Lenet zei

prachtig, zal je zusje vast heel mooi vinden

Mirande zei

Wat een mooi en lief blikje is het op deze manier geworden. Je zus is er vast heel blij mee.
Groetjes Mirande

Willy's creations zei

Hoi Nicole,

Heb je valentijnsdoosje vandaag ontvangen...heel hartelijk dank.

Groetjes,Willy