maandag 21 februari 2011

Een uiltje



Hoi allemaal!
Wat hebben veel mensen mijn blog bezocht de afgelopen week! Heel erg leuk! Ik zit nog steeds met smart te wachten op mijn prijs van DML! Leuk!
Ik heb gisteren deze "hanger" gemaakt. Het stoffen label komt van een broek van mijn vriend. Deze wilde ik gelijk hebben om iets moois van te maken. Ik heb de randen eerst bewerkt met de blending tool (Shabby Shutters en Vintage Photo). Daarna de rest erop geplakt. De uil heb ik ingekleurd met distress inkt. De papiertjes komen uit de Vintage blokjes van de Action.
Ondertussen heb ik het kantje onderaan al wat bijgeknipt hoor!

Groetjes,

5 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke hanger heb je gemaakt !
Aan zoiets heb ik me nog niet gewaagd maar het resultaat is echt prachtig zeg !
Groetjes
Margo

Mandy's Magnolia cards zei

je hanger is erg leuk geworden!
groetjes, Mandy

Marjanne zei

wat leuk!! Een enige hanger en dat met een label van een broek!!

Judith zei

Deze labelhanger is helemaal leuk. Zeker ook omdat hij 'gerecycled' is (-: Lief uiltje!

M@rjan zei

Ohh, ik vind het een geweldig ding!
Alles is gewoon goed bij elkaar, kleur, indeling en embellies! Heel mooi!!

Groetjes, Marjan