vrijdag 11 februari 2011

Geniet van elk moment!

Vanavond ga ik naar een vriendin die een nieuw huisje heeft.
Ik heb bij de bloemist al een schattig vaasje met schattige bloemetjes gekocht, lekker fleurig!
Deze kaart heb ik gisteravond voor haar gemaakt.


Eigenlijk wilde ik eerst een huisje maken, maar ik vond het zo ook wel grappig. Ik heb het "huisje" bewerkt met distressinkt (scattered straw). En daarna met een stabilopen streepjes gezet. Verder nog een knoop uit mijn knopenbak. Een papier uit het papierschriftje van de Flow en een lint van de Bijenkorf (zat om een cadeautje).
Mijn bloemenponsen gebruik ik enorm vaak. Ik gebruik vaak in de bloemen een pearl van Kanban.


Bedankt voor het langskomen en de reacties! Ik vind het altijd erg leuk om de reacties te lezen!
Een heel fijn weekend!

Groetjes,


4 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuk kaartje !
Groetjes
Margo

Marjanne zei

super mooi met die grote strik!!

M@rjan zei

Mooi, lief en heel attent!

Groetjes, Marjan

Mandy's Magnolia cards zei

hoi Nicolle,
ik zag dat je volger bij mij bent geworden wat leuk! ik heb me ook gelijk aangemeld bij jou! je maakt echt prachtige creaties! En wat leuk dat je ook nog zo jong bent en ook kaarten maakt. ik ben zelf ook pas 19 en krijg vaak de reactie van maak jij kaarten?! schijnbaar is het niet hip genoeg ofzo.. maarja als je het zelf maar leuk vind he :)


nou een fijn weekend & ik geef trouwens een candy weg. zou je heb misschien leuk vinden om ook mee te doen??

groetjes, Mandy