vrijdag 25 februari 2011

Hiep hiep hoera voor Britt!


Hoi allemaal!

Ik heb deze keer een kinderkaart gemaakt. Dit maak ik niet vaak.
Ik wilde de kaart erg vrolijk maken en dat is volgens mij wel gelukt! :)
Ik heb (weer) gewerkt met de papieren uit het papierschriftje van de Flow. Ik zal eens vragen of ze er nog een keer zo'n mooi schriftje bij doen!
Ik heb mijn nieuwe letterstempels van Eline gebruikt. De bloemetjes heb ik gemaakt met vormen uit het papierschriftje, met daaroverheen bloemen uit een pons. En bovenop een stoffen bloemetje. De randen van de kaart heb ik met shabby shutters bewerkt (distress inkt).

Alvast een heel fijn weekend!

Groetjes,

9 opmerkingen:

Judith zei

Het is een heel vrolijk kinderkaartje geworden. Alhoewel ik ook wel graag zo een helder kaartje zou willen ontvangen (-;
Fijne vrijdag,
groetjes Judith

Marjanne zei

erg leuk en vrolijk!!

M@rjan zei

Supercute! Mooi zoals je de letters gedaan hebt!!

Groetjes, Marjan

Mirande zei

Wat een vrolijke kaart. Daar is de jarige jet vast heel blij mee.
Groetjes Mirande

Christine zei

Hallo Nicole,
Ik kwam toevallig op je blog en ben meteen volger geworden! Je maakt hele leuke dingen en ik heb ook een dochter van rond jouw leeftijd. Zij maakt ook soms kaartjes en die plaats ik dan op mijn blog (daar is ze altij blij mee). Ik kom nog dikwijls eens bij je langs!
Groetjes
Christine

Patricia zei

wat een leuk en fleurig kaartje Nicole. Helemaal goed voor een kindje hoor! Je vorige post, het chocoladedoosje is ook heel erg leuk. En wat een superidee om de chocolaatjes te beplakken, deze ga ik zeker onthouden. Groetjes Patricia

Lenet zei

Het is je zeker gelukt om een vrolijke kaart te maken. Ik vind het super!

Marlies zei

Wat een leuke vrolijke kaart Nicole, leuke letter stempels!
groetjes, Marlies

Neltine zei

Je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt zeg. Vrolijk is deze zeker, wat een frisse kleurtjes allemaal. Mooie stempels hoor die van Eline, Britt zal daar vast blij mee zijn:)

Groetjes,
Neltine