zondag 13 februari 2011

Valentijnskaartje


Jaja, een schattig valentijnskaartje. En wel op een heel andere manier dan dat ik gewend ben. Had zitten snuffelen op wat blogs en heb wat leuke ideetjes overgenomen en die verwerkt in mijn kaartje.

De basis van de kaart heb ik gemaakt met distessinkt. De randjes rond afgeknipt, bloemen uitgeponst en als sjabloon gebruikt om te distressen. Daarna de randen met inkt bewerkt (met de blending tool).

Het hartje ligt iets hoger op de kaart. Kun je nu niet zo goed zien. Zoals je ziet heb ik de foto genomen op een heel mistroostig momentje afgelopen week. Het zal donderdag of vrijdag geweest zijn.

Ik wil jullie bedanken voor al jullie reacties telkens! Heel erg leuk om te lezen.

Groetjes,

9 opmerkingen:

Margo zei

Wat een lief valentijnskaartje !
Groetjes
Margo

Patricia zei

Hoi Nicole, Ik zie jou naam steeds voorbij komen bij een aantal vriendinnen van mij, dus ik dacht, ik neem eens een kijkje bij haar.
Leuke dingen maak je hoor.
Groetjes Patricia

Liszha zei

Ja, het was van de week geen goed fotografeerweer (leuk woord toch?) maar je kaartje is schattig!

*mieke* zei

Gefeliciteerd met je gewonnen candy bij Dutch Magnolia lovers
Groetjes Mieke
http://miekescreaworld.blogspot.com/

M@rjan zei

Je kaart is erg lief en mooi geworden, ondanks het donkere weer straalt ie je tegemoet.

Groetjes, Marjan

Marjanne zei

een heel lief hartverwarmend kaartje!

Judith zei

Lief, je kaartje!

scrappingann zei

Hoi Nicole,
Van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs bij Magnolia.
Je hebt trouwens een prachtige blog, ben gelijk maar volger geworden :-)
Groetjes van Scrappingann

Wilma24 zei

Hoi Nicole, wat een mooie creatie heb je gemaakt. en wat zie ik heb je gewonnen bij magnolis gaaf hoor.
ik heb je een award gegeven je mag hem ophalen op mijn blog als je wilt. je mag hem ook weer door geven ik hoop dat je het leuk vind
liefs wilma