vrijdag 4 februari 2011

Workshop taarten

Hoi allemaal!

Ik heb gisteren iets heel erg leuks gedaan! Ik ben naar een workshop taarten maken geweest. We hadden gekozen voor een basisworkshop, omdat we nog nooit taarten hadden gedecoreerd.
We zijn lang bezig geweest met de basis van de taart, het vullen en de grote basislaag fondant er overheen doen. Daardoor was er niet meer heel veel tijd voor het decoreren van de taart.
Toch is het wel erg vrolijk geworden, kijk maar..





Hier kun je zien dat ik een beetje een ander taartje had, ik had een taart met een bolle bovenkant, terwijl de rest een platte taart had. Dit omdat ik allergisch ben. Ik was eerst bang dat het door de vorm niets zou worden, maar ik ben er heel blij mee.
Ik ben benieuwd hoe hij smaakt!

Groetjes,




6 opmerkingen:

Judith zei

Wow, super gedaan! Vrolijk kleurtje, dat geel. Hoe krijg de de bloemetjes toch zo leuk?
Eet smakelijk!
groetjes, Judith

Saskia zei

Wat een prachtige taart Nicole! Ga je die echt opeten??! :)

Saskia

Marjanne zei

wat leuk!! zonde om op te eten!! zonnige zomerse taart!

Margo zei

Dat ziet er heel mooi en lekker uit !

Milou zei

Wat een supermooie en vast ook heel lekkere taart Nicole! Tjummie!

Inge zei

Hé Nico,

Wat leuk hé! Hoe kom je er nou weer zo bij om taart te gaan maken? Heb je dat hier in de buurt gedaan? Lijkt mij ook wel leuk om eens te doen (mijn creaties volgen snel hoor, wordt aan gewerkt ;)).

Kusje