vrijdag 11 maart 2011

Een award!


Hoi allemaal,

Als eerste wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties die ik telkens krijg. Erg leuk om te lezen.
Ik heb van Mirande deze Award gekregen. Dankjewel Mirande!
Het is de bedoeling dat ik 8 dingen over mezelf ga vertellen, ik doe er 5:
- Ik maak graag kaarten, doosjes en andere creatieve dingen.
- Ik vind het erg leuk om op andere blogs ideeën op te doen.
- Ook ga ik graag naar beurzen, zoals bijvoorbeeld de Kreadoe.
- Ik werk als juf, ben sinds het begin van dit schooljaar aan het invallen.
- Op het moment heb ik twee vaste invalscholen tot de zomervakantie. Ik werk 3 dagen op een reguliere school in gr 1/2 en 7 en ik werk 2 dagen op een Speciaal Basisonderwijs, ook in groep 7.

Ik heb deze week een kaart gemaakt en verstuurd, zonder er een foto van te maken! Zonde! Hij was namelijk goed gelukt.

Tot blogs. Groetjes,

3 opmerkingen:

Anda zei

Gefeliciteerd met je award. Het is toch weer een waardering voor hetgeen je presteert!

Gr. Anda

Maia zei

Wat een mooie dingen maak jij!
Inderdaad, ook maar weinig mensen in mijn omgeving maken graag kaartjes en andere frutsels terwijl het een erg leuke hobby is!
Lekker blijven invallen en het niet opgeven...zo kom je van zelf aan een vast baantje!
Groetjes Maia

Patricia zei

Gefeliciteerd met je award!! Groetjes Patricia