maandag 21 maart 2011

Een kleinigheidje


Hoi allemaal,

Gisteren ben ik bezig geweest met dit cadeaudoosje. Ik had het zo gemeten dat er Merci chocolaatjes in konden... dacht ik. Maar het pastte net niet. Volgende keer maak ik de achterkant iets hoger en zal ik ook de mal op mijn blog zetten.
Nu heb ik papiertjes op maat gesneden en erin gedaan.
Ik heb het doosje gemaakt van bruin cardstock met een leuk ribbeltje erin. Het dessinpapier kreeg je vorige week op de beurs in Zwolle gratis. Ik vind het erg mooi papier.


Op de zijkant hartjes gestempeld.


Een randje van mijn nieuwe Martha Stewart pons!


Ik heb de tekst op het lint gestempeld. En ik heb weer een bloem gemaakt van koffiefilterzakjes (witte) en deze bewerkt met de blending tool.

Een hele fijne lente avond!

Groetjes,



13 opmerkingen:

Mirande zei

Hoi Nicole,
Wat een leuk cadeaudoosje.Het is inderdaad erg mooi papier en je bloem ziet er weer super uit. Ik heb eventueel wel een patroontje van een doosje waar merci chocolaatjes in passen.
Groetjes Mirande

Mandy's Magnolia cards zei

wauw wat een prachtig tasje heb je er van gemaakt! echt helemaal super
groetjes, Mandy

Tineke zei

Een schattig doosje Nicole! Leuk om weg te geven.
Groetjes, Tineke

Patricia zei

Je doosje ziet er prachtig uit. Ik vind het papier ook erg mooi en dat gratis..helemaal goed toch!!
Groetjes Patricia

M@rjan zei

Wat goed van je dat je dit zelf ontworpen hebt, toch? Mooi papier is het zeker en het geheel ziet er super uit!!

Judith zei

Zo zie je maar, creatief als jij bent heb je ...hup... een mooi tasje voor kladpapier! Leuk!
groetjes Judith

Marlies zei

Prachtige doosje en dat met gratis papier! heel leuk bedacht.
groetjes, Marlies

Marjanne zei

Hartstikke leuk!! En de volgende keer mag er chocola in, maar zo is het ook leuk!

Lisette zei

Wat prachtig!!!!

Maia zei

Wat een schattig doosje....en...wel beter voor de "lijn" zo zonder chocolaatjes.

Margo zei

Wat een prachtige pons heb je gekocht !
Je heb t een heel leuk mapje gemaakt hoor !
En tof idee om er dan papiertjes in te stelken !
Liefs
Margo

GerJanne zei

Hoi Nicole,

wat leuk zo'n doosje. Ik hoorde van Mirande dat jij ook bezig bent met scrappen en heb je blog opgezocht. Ik maak al jaren kaarten, maar heb nu het scrappen ontdekt. Ik ben aan het 'oefenen' met kaarten en ik heb nog niet veel gemaakt, maar als ik zie wat jij en Mirande maken, dan denk ik dat ik in de toekomst ook andere dingen ga doen dan alleen kaarten maken. Ik ga je volgen!

Groetjes,

GerJanne

José zei

Onwijs leuk tasje zeg! Heel leuk bewerkt.
Groetjes, Jose