vrijdag 15 april 2011

Alweer een kaart!


En daar ben ik alweer met een bericht.
Zo laat ik weken weinig van me horen en zo post ik drie keer in de week een bericht.
Met deze kaart doe ik weer mee met een Challenge (for you), ik kwam de sketch tegen en vond hem erg leuk. Kon het goed gebruiken voor een kaart voor een vriendin die bijna jarig is.
Het papier is van Upsy Daisy Designs en komt uit de serie Home Sweet Home. De papieren bloemen ben ik al op veel blogs tegenkomen en het leek me leuk deze nu ook te gebruiken.


Groetjes,

10 opmerkingen:

Jann-Will zei

Wat leuk Nicole, de bloemen zijn erg lief!!

Leuk dat je ons gevonden hebt,

Groetjes Wilma

Monique/bloem zei

Wat een leuke kaart! die bloemetjes zijn erg leuk, bedankt voor je deelname bij CFY!

Colinda zei

Leuke kaart heb je gemaakt en wat een leuke tekststempel is dat.

Groetjes Colinda

Brenda Roggeveen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Brenda Roggeveen zei

Hoi. Wat een gave bloemetjes zijn dat zeg! En lief stempeltje heb je gebruikt (kusjes).

Berdien zei

Erg leuk kaartje !!!! Die bloemen zijn erg mooi ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Mirande zei

Hoi Nicole,
Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. En de bloemetjes zijn erg leuk. Waar heb je die vandaan? Ik ben op dit moment ook veel bezig met het maken van bloemen. Dit is erg leuk om te doen.
Fijn weekend.
Groetjes Mirande

Maia zei

Goed gelukt je bloemetjes!
Leuk om te maken en ze zien er steeds anders uit. Zelfs mijn kleuters maken ze op school voor moederdag ook zij zijn super enthousiast.
Mooi kaartje ook!
Fijne weekend, groetjes Maia

GerJanne zei

Wat een lief kaartje! en prachtig papier! Zijn het inderdaad zelfgemaakte bloemetjes? Supermooi! zal je vriendin blij mee zijn!

GerJanne

Elly-My Everyday Things zei

Wat een superleuk kaartje, ben weg van je blommen!!!
Groetjes Elly