dinsdag 26 april 2011

Een nieuwe woning!


Deze kaart heb ik gemaakt voor familie met een nieuwe woning!
Heb een sleutel op internet gezocht en deze overgetrokken op cardstock. De randen heb ik bewerkt met vintage photo. Op de hele sleutel heb ik swirls gestempeld.
Het lint heb ik licht gevouwen en op de achterkant vastgeplakt.

Bloemenstempels van Eline, op Action papier. Zelf wat blaadjes geknipt.

Een beetje een wazige foto. Een sleuteltje en een mooie speld.  

Een stuk touw eraan en klaar! Ze waren er erg blij mee!

Dit kleinigheidje heb ik afgelopen week ook nog gemaakt. We hadden een groot cadeau gekocht maar vond het toch leuk er nog iets kleins bij te doen.

Een hele fijne zonnige dag!
Groetjes,


9 opmerkingen:

José zei

Ik vind de sleutel super origineel en hij ziet er te gek uit! Leuke details allemaal.
Ook het kaartje op het kadootjes vind ik erg leuk. Hel snel gemaakt en het leukt een kadootje enorm op!
Groetjes, Jose

Patricia zei

Wat een superleuk idee zeg die sleutel!!! Hij ziet er heel leuk uit met veel leuke details. Groetjes Patricia

Lisette zei

Prachtig zeg! En wat een goed idee!

Marlies zei

Wat een geweldige idee om een sleutel te maken. Super mooi gemaakt ook!! Prachtig details!!
groetjes, Marlies

Marjanne zei

wat ontzettend leuk!!

GerJanne zei

Hoi Nicole,

wat leuk die sleutel. Echt iets om een hele tijd in je nieuwe huis te hangen. Tenminste, zou ik doen....En die vrolijke label aan het cadeau is ook heel mooi geworden!

Groetjes,

GerJanne

Margo zei

Wat origineel Nicole !
Heel tof !
Liefs
Margo

Maia zei

Top idee heel mooi!
Groetjes en fijne week!

Mirande zei

Hoi Nicole,
Wat leuk om een sleutelkaart te maken. Het ziet er super uit. Heel mooi gemaakt.
Groetjes Mirande