zondag 17 april 2011

Mozaïek

Hoi allemaal,

Als eerste wil ik jullie bedanken voor het achterlaten van berichtjes en het volgen van mijn blog. Telkens weer leuk om de berichtjes te lezen.
Ik wil vandaag iets heel anders laten zien. Ik was mijn computer aan het "opruimen" en vond foto's van mijn mozaïekwerkjes die ik dacht kwijt te zijn. De mozaïekplaten heb ik nog niet opgehangen, ze wachten op een leuk plekje in een nieuw huisje.
Dit heb ik een keer op de Pabo gemaakt:

Het mozaïek, ik heb hem groen gevoegd, zodat de achtergrond weg zou vallen.

Alles uittekenen en beginnen met vastplakken.


Bijna af.

Ik vind het super leuk om te doen maar om alle spullen aan te schaffen die je nodig hebt..... dus ik denk dat ik maar weer eens een workshop ga volgen hierin.
Ik heb er hierna nog één gemaakt, deze laat ik ook nog een keer zien. De kwaliteit van de eerste twee foto's zijn niet zo goed, ze zijn op school gemaakt met volgens mij een telefoon.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes,








6 opmerkingen:

Mirande zei

Hoi Nicole,
Dit is weer eens heel wat anders maar het ziet erg leuk uit. Ik houd het toch maar bij scrappen daar heb ik tot nu toe al geld genoeg aan uitgegeven. hihihi.
Groetjes Mirande

Maia zei

Hoi Nicole,
Erg leuk gemaakt en wat een mooie kleuren die tegeltjes! Wij zijn toevallig (geloof het of niet) tegeltjes aan het verzamelen om voor vaderdag een tegel te maken met de kinderen op school. Helaas krijgen we alleen nog maar zwart-wit en grijze tegels binnen. Echt heel leuk om te doen zoiets! Ik snap ook nooit dat er mensen zijn die zich vervelen??
Bedankt voor je reaktie op mijn blog en een fijne warme week!
Groetjes

Saskia zei

Supermooi en origineel!

Judith zei

Hallo Nicole,
Ik vind je vogel heel leuk geworden. Lekker vrolijk en gezellig. Heb je al een idee waar ie moet hangen?
Groetjes Judith

GerJanne zei

Tsjonge! Dit is ook leuk !
Zo kreeg ik pas geleden een link van iemand die poppenhuizen inricht en dus zelf alles maakt. Er wordt heel wat afgeknutseld in Nederland.
Groetjes,

GerJanne

creanja zei

wat mooi!!, ik heb het ook een paar keer gedaan, maar als je veel verschillende dingen onderneemd moet je keuzes maken,wat het kost allemaal bergen geld!