zondag 8 mei 2011

Een envelop



Deze envelop met dit insteekkaartje heb ik vorige week gemaakt. Ik had een leuk cadeautje gekregen en heb dit kaartje gegeven om te bedanken.
Ik heb een cuttlebug voor mezelf gekocht als cadeau! Haha.
En de mooie randpons heb ik geleend van een vriendin.


Het linkse kaartje heb ik gemaakt voor moederdag, deze heb ik op het cadeau geplakt. Heb er ook één gemaakt voor Tims moeder.
De kaartjes met de theekopjes en het hangertje met het theezakje heb ik gemaakt voor vriendinnen die net terug zijn uit Australië. Ik had een pakje Dutch tea blend gekocht en deze labels er op geplakt.

Ik ga weer van de zon genieten.
Nog een fijne zondag.
Groetjes,




11 opmerkingen:

Patricia zei

Mooi kaartje Nicole. Leuke roosstempel, althans dat neem ik aan .Ook je theezaklabeltjes vind ik erg schattig. Groetjes Patricia

marja zei

nicole wat heb je dit mooi gemaakt!!!
o zo prachtig!!!!!!!!!


lieve gr. marja

Mirande zei

Hoi Nicole,
Wat heb je jezelf heerlijk verwend. Leuk hoor en zo handig een cuttlebug! Ik gebruik hem echt heel veel. Ik vind je labeltjes helemaal super. En ook je enveloppekaart ziet er erg mooi uit.
Groetjes Mirande

Maia zei

Heel erg leuk die theelabels, zou ik moeten hebben voor het scrappen van mijn high tea surprise party (kijk maar eens op mijn blog), zijn het stempels?
Die enveloppekaart is ook super mooie roosstempel!
En ja zo'n apparaat kun je straks niet meer missen.
Fijne week,
Groetjes Maia

Judith zei

Gezellig ziet dit eruit.
Gefeliciteerd met je Cuttlebug. Ik heb onlangs de Double Do gekregen en ben er heel blij mee! Een super apparaat, dat ik al heel lang wilde hebben. Veel plezier met de Cuttlebug.
groetjes Judith

Marjanne zei

wat een leuk kaartje zeg! En die theezakjes vind ik helemaal tof!!

M@rjan zei

Heel erg leuke kaart, maar je labeltjes vind ik nog leuker!
Gefeliciteerd met je Cuttlebug, een fijn apparaat!

Groetjes, Marjan

Annemieke zei

Super zeg!! De labeltjes zijn ook mijn favoriet.. Die zijn echt gaaf!
Groetjes, Annemieke

creanja zei

wat een mooie labeltjes heb je gemaakt, is dat aan de hand van een stempel? gr anja

GerJanne zei

Hoi Nicole,

wat goed van je dat je jezelf een cuttlebug cadeau hebt gedaan! Ik ga er ook een kopen, weet alleen nog niet wanneer. Maar als ik Mirande erover hoor, dan liever vandaag dan morgen. Je kaartjes zijn heel erg mooi geworden. De labeltjes super! Gek trouwens, ik dacht ik allang gereageerd had, maar zie nergens mijn reacties staan.... Groetejsje
GerJanne

Judith zei

Hoi Chantal,

Leuk dat je vorige week even op mijn blog bent komen kijken! Ik kom nu even bij jou kijken . . . . en die theelabels zijn echt hartstikke leuk. Leuk idee in combinatie met de dutch bland.
Nou ik heb me aangemeld als volger!

Groetjes Judith