vrijdag 20 mei 2011

Wat een geluk!


Een kaartje voor mijn oma. Zij wordt dinsdag geholpen aan staar. Ze is er blij mee, want ze hoopt op veel beter zicht! Vandaar: "Wat een geluk".
Ik heb gestempeld op wit papier en dat met distress ingekleurd, maar het jurkje en de vlag heb ik op dessinpapier gestempeld. Dit afdrukje had ik al eerder gemaakt en hetzelfde papier heb ik gebruik voor de achtergrond.
De komende tijd zal ik wat minder vaak op de blog(s) te vinden zijn, ik ben namelijk aan het overhuizen. Mijn vriend en ik gaan samenwonen en er is een boel te boenen en in te richten.

Bedankt voor al jullie reacties!
Groetjes,


11 opmerkingen:

José zei

Leuk! Het jurkje en de vlag heb je geweldig gepaperpieced (zoals ze dat noemen geloof ik).
Succes met overhuizen en veel geluk met het samenwonen!
Groetjes, Jose

Mirande zei

Hoi Nicole,
Wat leuk dat je gaat samenwonen. Nou veel succes met het poetsen en inrichten. Dat is ook altijd erg leuk om te doen. Ik vind je kaartje heel gaaf. Daar zal je oma vast heel blij mee zijn.
Groetjes Mirande

Marjanne zei

mijn moeder heeft die operatie ook gehad en er ging een lang vergeten wereld voor haar open, wat een geluk inderdaad! En jij en je vriend ook heel veel geluk gewenst met jullie samenwonen!

Marjanne zei

ps: je kaartje is heel erg leuk, je oma zal er zeker blij mee zijn

Saskia zei

Prachtige kaart voor je oma!

Veel succes met de verhuis!

Groetjes, Saskia :)

M@rjan zei

Mooi kaartje, zal je Oma erg waarderen.
Succes met de verhuizing en veel geluk samen!

Fijn weekend, Marjan

GerJanne zei

Hoi Nicole,

wat leuk dat je gaat samenwonen!
En je kaartje is heel erg lief! Prachtige kleuren.
Ben je nog veel aan het invallen of heb je inmiddels al iets vastigs?
Succes met poetsen, verhuizen en inrichten!
Groetjes,

GerJanne

Judith zei

Hallo Nicole,
Voor dat je blogpauze ingaat, plaats je toch nog even een heel leuk kaartje! Hopelijk gaat alles goed met je oma.
Veel succes met je verhuizing en veel geluk voor jullie samen!
Groetjes van Judith

Maia zei

Wat een leuk kaartje heb je voor je oma gemaakt! Ze gaat zeker veel beter zien na zo'n operatie dat weet ik nog van toen mijn vader dat heeft laten doen.
Heel veel succes met "verhuizen", veel plezier met inrichten en heel veel geluk samen!
Groetjes Maia

Milou zei

Heeeaa Nicole!

Wat leuk dat je dan nu eindelijk gaat samenwonen, we komen snel een keer kijken!
Super leuk kaartje ook;)

kus Milou

Annemieke zei

Mooi kaartje! Hoe is het nu met je oma? En gefeliciteerd met het samenwonen!!
Groetjes, Annemieke