donderdag 9 juni 2011

We wonen er...:)


Hoi allemaal,

Nou we wonen er hoor! Nog niet alles compleet, we missen nog wat dingen maar dat komt vanzelf. Sinds vorige week maandag zitten we in ons huisje.




Ik heb dus eigenlijk weer tijd om te knutselen. Helaas nu helemaal, alleen gaat het knutselen niet zo.. Ik heb namelijk maandag een auto-ongeluk gehad en nu heb ik een whiplash. Ik was de voorste auto en achter mij stonden nog twee auto's stil toen er een busje hard op ons inreed.
Ik kon vandaag echt niet werken en morgen lukt het ook niet... Maar eigenlijk lukt niets echt goed, dus van knutselen komt ook niet wat..


Van te voren had ik deze kaartjes gemaakt. Eigenlijk een beetje in dezelfde stijl, maar toch anders.
Bij de bovenste kaart hoef je niet te raden voor wie hij is. Gelukkig weet ze niet dat ik een blog heb, anders kon ik hem nog niet plaatsen. Het kleine kaartje hierboven heb ik bij een cadeautje gemaakt. Mijn oma heeft het "bloemetje" gehaakt.


En deze kaart is voor een collega die bijna jarig is.
Jullie zien wel dat ik een nieuwe mal voor de cuttlebug heb.. ;)
Nou ik kom weer wat vaker langshoppen op de blogs..

Groetjes,

Nicole

9 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Nicole,

wat naar dat je een auto-ongeluk hebt gehad. Een whiplash is niet niks! Doe alsjeblieft voorzichtig met weer met van alles te doen en met aan het werk gaan!
En gefeliciteerd met je nieuwe huis. Lekker als alles weer is ingericht hè?

Je hebt leuke kaartjes gemaakt. Bevalt je cuttlebug? Ik ga hem binnenkort ook kopen....

Groetjes en sterkte met je herstel!

GerJanne

Maia zei

GEWELDIG ZEG PROFICIAT MET JE NIEUWE HUISJE!
Wel jammer dat je meteen weer niet vooruit kunt, echt een pech!!
Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt?
Zou ook maar niet gaan werken, voor je het weet belast je iets verkeert.
De kaartjes zijn weer heel erg mooi!
Dat stempeltje van de onderste kaart heb ik ook moet ik nog echt iets mee gaan doen. Jij hebt het super gebruikt!
Beterschap en doe rustig aan hoor!
Lieve groetjes Maia

M@rjan zei

Oh bah, wat naar... een whiplash! Dat is iets waar je niet te makkelijk over moet denken, dus doe het echt rustig aan. Gelukkig is het werk aan het huis achter de rug, begrijp ik. Kun je misschien echt even bijkomen nu.

Mooie kaartjes heb je gemaakt, wat lief dat je oma een mooi bloemetje heeft gedoneerd voor je kaart, haha!

Groetjes, Marjan

Margo zei

Wat veel nieuws zeg, eerst en vooral veel beterschap en proficiat met jullie huis !
Erg leuke kaartjes hoor !
Liefs
Margo

Annemieke zei

Heerlijk, heb je eindelijk een beetje rust!! Jeetje, heftig zeg. Heel erg veel beterschap!!!!!
Je hebt weer veel super kaartjes gemaakt!
Groetjes en sterkte! Annemieke

Patricia zei

Och wat vervelend Nicole. Hopelijk gaat het gauw weer beter met je...heel veel sterkte in ieder geval. Je kaartjes zijn mooi hoor.
Groetjes Patricia

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Nicole.

Liefs Riet.

Mirande zei

He, wat een naar nieuws. Ik hoop dat je snel weer de oude bent maar denk aan jezelf.
Gelukkig heb je ook goed nieuws. Jullie huis is klaar. Gefeliciteerd. Ik wens jullie samen heel veel geluk. Waarschijnlijk ben je al wel klaar met het inrichten van je hobbyplekje want dat is toch wel heeeeel belangrijk.
Heel veel sterkte met je herstel.
Groetjes Mirande

José zei

Ik hoop dat het inmiddels beter gaat met je en dat je niet veel last meer hebt van de whiplash. Helaas hoor je vaak anders!
Je kaarten zien er in ieder geval fantastisch uit! Heel creatief in materiaalgebruik!
Veel geluk in het nieuwe huis.
Groetjes, Jose