vrijdag 8 juli 2011

Eindelijk weer eens een berichtje.


Dit kaartje is het resultaat van een gezellig avondje scrappen met vriendinnen.


Dit zijn de kaarten van de anderen.


Dit kaartje heb ik gemaakt voor een vriendin. Ik heb een nieuw blokje papier. Prachtig papier van Once upon a springtime. Ben er helemaal blij mee.



Dit doosje heb ik gemaakt voor mijn opa en oma. Ik maak nog een kalender en daar krijgen ze dit doosje bij. De voorkant is magnetisch, je doet hem onderaan open en klapt hem naar boven. Er heeft ooit een mp3 speler ingezeten.

Groetjes,




8 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

zo het resultaat mag er wezen na een avondje creatief bezig te zijn.
Je kaartjes zijn stuk voor syuk heel leuk.
En dan dat prachtige doosje voor opa en oma TOP!!

Mirande zei

Hoi Nicole,
Nou het wachten op nieuwe post van jouw kant is het waard geweest hoor. De kaartjes zijn geweldig. Heb je nu ook al vakantie? Heb je inmiddels al een baan gevonden ook voor na de vakantie. Ik wens je in ieder geval een hele fijne vakantie.
Groetjes Mirande

José zei

Gezellig om samen te knutselen he. Je kaart is schattig. Leuk dat je de vleugel en het snaveltje van papier hebt gemaakt. Geeft een leuk effect. Je doosje is ook erg mooi. Leuk hoe je de vlinders hebt gemaakt en geplaatst. Toppie.
Groetjes, Jose

GerJanne zei

Hoi Nicole,

inderdaad lang niets van je gelezen. Einde-schooljaar-drukte zeker??
Maar je toch wel druk geweest. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt, lekker vrolijk. Het doosje voor je oma en opa vind ik helemaal mooi!!
Hoe is het met de mereltjes. Hebben ze het overleefd en zijn ze al uitgevlogen??

Groetjes en een fijne vakantie!

GerJanne

Maia zei

Ja inderdaad hoe is het met de mereltjes?
Wat een schitterende kaartjes Nicole dat sprintime papier heb ik ook maar ik vind het zo mooi dat ik er nog niet in heb durven knippen.
Geniet nog van een gezellige vakantie!
groetjes Maia

Marlieke zei

Hoi Nicole, wat heb je een suoerleuke blog zeg! Ik zou graag volger van jew illen worden, maar de button is verdwenen. zal niet aan jou liggen denk ik maar aan blogger. Ik hoop dat ik je blog morgen nog kan vinden, dan doe ik een nieuwe poging. Groetjes Marlieke

Over mij zei

Hé Nico,

Ik ben ook weer actief als blogger hoor! Ik snap er alleen nog steeds niks van dus ik klooi zo maar wat raak. Ik zag dat mijn oude profiel al bij jou stond als volger maar ik heb geen hoe ik jou in mijn lijstje kan krijgen en jij mij :S Mooi iets om in de vakantie eens uit te zoeken.

xXx

redscrap zei

wat een mooie dingen maak je een plezier om naar te kijken ik ben je volger geworden hoor!
wil je ook mijn volger worden?
groetjes mina