zondag 21 augustus 2011

Cadeau-envelop.


Nou, ik heb de kalender aan mijn opa en oma gegeven. Ze waren er enorm blij mee. Ik heb niet alle maanden op mijn blog laten zien, maar weet ook niet of mijn familie daar blij mee is, met je foto op internet!
Hierboven een cadeau-envelop die ik laatst heb gemaakt. Het was een ecru envelop, heb hem wat bruiner gemaakt met distressinkt vintage photo. Wat bloemenstempels van de Action en een papiertje uit een Paperpad.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn opa, het papier heb ik uit dezelfde paperpad als hierboven. Ik wilde er een mannelijke kaart van maken en dat is volgens mij wel gelukt.
Gisteren ben ik met Inge en Linda naar de beurs in Zwolle geweest. Heel erg gezellig en lekker veel gekocht!

Groetjes,


10 opmerkingen:

José zei

Prachtig zeg! Hele mooie envelop. Gaaf die ponsrand.
De kaart vind ik helemaal super! Wat een mooi papier zeg. Top!
Groetjes, Jose

Mandy's Magnolia cards zei

wat een mooie envelopjes!
erg leuk gedaan
groetjes, Mandy

M@rjan zei

Twee prachtige creaties Nicole! ik vind vooral je enveloppe geweldig mooi!

Groetjes, Marjan

Marita ♫♫♫ zei

Lovely creations♥.

Hugs Marita♫♫

Scrappingann zei

Ik ben via via op jouw blog terecht gekomen en jij maakt echt hele leuke dingen, ik ben dan ook volger van je geworden, ik verheug me op tegen bezoekje.
Groetjes van Anja / Scrappingann

Margo zei

Wat leuk gemaakt Nicole !
Liefs
Margo

Marlies zei

Twee super mooie creaties Nicole! Erg mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

Anneke zei

Super leuke kaartjes Nicole!
Groetjes Anneke

GerJanne zei

Hoi Nicole,

wat een mooie kaart voor je opa! Inderdaad: mannelijk! Heel goed gelukt. De cadeau-envelop is ook mooi geworden!
Groetjes,

GerJanne

Maia zei

Lekker even bij je bij lezen na de eerste schooldag.
Prachtig deze enveloppe mooi van kleur ook!
Die kus voor je zus kaart vind ik ook geweldig!
Dat kastje voor op de instructietafel echt GEWELDIG!
Heb je al een vaste baan gevonden?
Zal wel moeilijk zijn met al die vreselijke bezuinigingen in het onderwijs, wij zitten dit jaar met 35 kleuters!
Leuk weer langs te zijn geweest,
Lieve groetjes Maia