woensdag 5 oktober 2011

Verkeerde stans gekocht?

Op de beurs in Zwolle heb ik laatst een Tim Holtz stans gekocht. Twee mooie tags, was er helemaal blij mee.
Maar... nu blijkt dat ze niet goed door de cuttlebug lukken. Tussen platen schieten ze weg. Ik heb gehoord dat ik er weer een magneetplaat voor moet kopen en dat het dan wel lukt. Ik kan niet op internet vinden wat daarmee bedoeld wordt.
Heeft iemand een idee of ik die plaat extra moet halen en waar? Of zijn er andere oplossingen?
Ik hoor het heel erg graag!

Groetjes,


3 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Nicole,
Is het zo'n dikke stans die je hebt ? Daar gebruik ik 2 B-platen bij en bij de dunne lange stanzen heb ik aangepaste lange platen.
Ik hoop dat het je lukt, het is inderdaad wel even wennen zo'n dikke stans !
Succes !
Margo

Anneke zei

Met lange platen lukt dat perfect, geen magneettoestanden nodig. Je kan die kopen waar je je gewone platen kocht, maar lange acrylplaten op maat laten snijden in de doe het zelf zaak (dikte van de B en C platen) is ook een mogelijkheid en goedkoper denk ik :)

Christine zei

Ik doe het zoals Margo! Mooie kaartjes heb je al gemaakt. Ik hoop dat het je lukt!
Liefs
Christine