zondag 18 november 2012

Decopatchen

 
 
Mijn zusje en ik zijn aan het decopatchen geslagen! Ik had nog twee plastic (oranje!) potjes die ik bij wat leuke roosjes kreeg. Deze stonden maar in de schuur stof te vangen.
Ik heb de potjes beplakt met decopatch papier uit de nieuwe serie. Ik heb dit op de Kreadoe gekocht!
 
Het hart hieronder heb ik met inpakpapier beplakt. Mijn vriend boort er nog even een gaatje in en dan kan het leuk hangen met de kerst!

 
Nu ik de foto van de potjes eens goed bekijk, zie ik nog wat oranje aan de onderkant. Ik moet nog even wat bijwerken! ;)
 
Een heel fijne zondagavond!
Groetjes
 
 

 

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuk idee, zeg!!
Mooi gedaan!

GerJanne

M@rjan zei

Leuk geworden!

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nicole,
Wat een leuke potjes heb je er op deze manier van gemaakt. Het hart ziet er ook leuk uit.
groetjes Mirande

Lisette Harzing zei

Ziet er goed uit zeg! Maar let op...........decopatchen is verslavend!!!!