zondag 17 maart 2013

Heerlijke dropballen


Hoi allemaal, 

Ik heb net voor mijn lieve oma een potje versierd. Mijn oma doet altijd van alles voor ons. Soms kom ik op vrijdag thuis en heeft ze stiekem samen met mijn moeder ons huisje schoongemaakt :). Ze vindt het altijd leuk om iets van me te krijgen wat ik zelf gemaakt heb. Dat doe ik dan ook vaak!
Ik heb eerst de deksel een beetje bewerkt met zwarte inkt, zodat het glimmende gouden kleurtje niet door het kant heen zou komen. Van inpakpapier van Ikea een rondje gemaakt met de cuttlebug. 
Onder de strook zit een lint van jute. Papier is van Marianne. Bloem is weer met het papier van de Ikea gemaakt. 
Heerlijke salmiakdropballen erin en klaar! :) 




Nog een heel fijne zondag!

Groetjes,


4 opmerkingen:

Anneke zei

Mooi bekleed! Daar zal je oma wel blij mee zijn :)
Groetjes Anneke

Scrap en Kaartenfun zei

Was oma er blij en verast mee. Vind hem erg leuk geworden.
Gezellige groetjes Lida

Anneke zei

Superleuk kadootje, heerlijk om te krijgen lijkt me.

Marjanne zei

dt ziet er leuk uit! en wat er in zit is zoooo lekker!!