zondag 4 augustus 2013

Siem is geboren!


Een collega van mij is vorige week bevallen van een zoontje. Voor hen heb ik deze kaart gemaakt! De letters zijn van Tim Holtz, ik heb voor de hoofdletters gekozen, maar deze zijn soms qua grootte wat verschillend. Ik heb op de i maar een puntje gedaan, zodat het iets meer bij elkaar zou staan. 
Het papier komt van een blokje voor geboortekaartjes voor jongens, ik kocht de jongens variant, een vriendin van mij de meisjes. En het afgelopen jaar hoefde ik alleen maar meisjes kaarten te maken, gelukkig kan ik mijn eigen blokje nu een keer gebruiken! 

Wij zijn net terug van een week Ibiza, het was heerlijk en zeker een aanrader! Het is er prachtig! (En ze hebben er ge-wel-dige auto's!)


Groetjes! 






3 opmerkingen:

M@rjan zei

Lief en mooi is je kaartje! Lekker joh, Ibiza! Mooie foto's en inderdaad een erg leuke auto!

Maia zei

Lang geleden dat ik op je blogje kwam he...maar hier ben ik dan eindelijk.
Ik heb even bij gelezen...jammie de dropballenpot voor je lieve oma....lief de mooie sleutelhanger voor je zus.....super gaaf de gehaakte bruidstaart en ik vind de roosjes zo mooi...het kaartje voor Siem echt lief...toevallig heeft mijn collega ook een zoontje met die naam...tenslotte je stoel errug mooi is die geworden met decopatch bloemen dat staat vrolijk op je hobbykamertje!
Gave auto op Ibiza en mooie foto's.
Geniet nog heerlijk verder van je vakantie, hier zijn de scholen alweer begonnen.
Groetjes Maia

GerJanne zei

Je kaart vind ik super Nicole! Had ik even gemist denk ik.
EN die auto, ja die is geweldig!!
GerJanne