zondag 25 augustus 2013

Een kaartje en een cadeautje


Twee bijna dezelfde kaartjes, de bovenste voor een vriendin van mij. De onderste in een pakketje met mooie theedoeken en een leuk hartje, voor mijn oma. Zij was laatst jarig.


Het mooie papier van Tilda gebruikt!
Nog een heel fijne zondag. De scholen beginnen hier over een week weer. Afgelopen week zijn wij al druk geweest met het Handvaardigheidslokaal, veel dingen uitgezocht, georganiseerd en weggegooid. Deze week gaan we het lokaal gezellig maken. En dan moet ik mijn eigen lokalen ook nog doen! Gezellig druk! 

Groetjes, 



5 opmerkingen:

Marjanne zei

dat ziet er super leuk uit

Annemarie en Merit zei

prachtige kaarten ..met het oh zo mooie Tilda papier...Je kadootje ziet er feestelijk uit!!

liefs annemarie en merit

Margo zei

Hoi Nicole,
wat een prachtige kaarten en wat een leuk kadootje, dat moet ik onthouden !
Veel inrichtplezier !
Liefs
Margo

GerJanne zei

hoi Nicole,
wat een leuke kaartjes. Mooi effect met die cirkels zo op elkaar! goede voorbereiding gewenst en ik hoop dat je een leuke klas krijgt!
Groetjes,
GerJanne

M@rjan zei

Erg leuke kaartjes, vooral dat pakketje voor je oma vind ik super. Wat heb je trouwens een mooie stoel!! Heel veel werk, maar gaaf!