zondag 27 oktober 2013

Herfst!



Deze week had ik vakantie, dus... Er werd weer wat in huis veranderd. Hierboven allemaal gevonden kastanjes etc. Mooi in een glazen schaal. Het prachtige boeketje met de enorme roos kreeg ik van mijn moeder. Qua kleur staat het er heel mooi bij! 


Nog iets gemaakt voor in de gang, waar het te donker was voor een goede foto.


Dit pompoentje ligt in de gang op een gezellig plekje. 

De vakantie is weer afgelopen, morgen weer aan het werk! Iedereen een heel fijne week! 

Groetjes Nicole

2 opmerkingen:

M@rjan zei

Mooi!!

ღTruus zei

Hallo Nicole, eerst even wat een leuke dingen maak jij! Bedankt voor je berichtje op mijn Postcrossing site, ik heb er meerdere. Jij vroeg over de postzegels..sinds 1 november zijn de gulden postzegels niet meer geldig, jammer want ik heb daar heel veel van geplakt, ik had er zelf veel en heb ook van vrienden nog de oude postzegels gekregen, nu maar weer de euro zegels plakken voor Nederland is het € 0,60 voor Europa € 0.96 en Wereld € 1.00 de laatste 2 zijn speciaal met priority sticker, als je nog vragen hebt ik hoor het wel, groeten Truus :)