zaterdag 5 oktober 2013

Moeder 50!


Mijn moeder werd vorige week 50! We gaven haar een mooi klein leren tasje en een weekendje weg met z'n 6'en! 
Ook maakte ik als kleinigheidje een vrolijke slinger voor haar. Ik heb helaas nog geen foto dat hij hangt, vergeten te maken! 
Ingepakt in folie, met een leuk ding van de Ikea erop.



Deze kaart maakte ik voor haar, een soort drieluik. De stempel voorop heb ik steeds gestempeld op verschillende papiertjes en dat uitgeknipt en op de originele stempel geplakt.


Ook even een band folie om het kaartje en toen zag het cadeautje er zo uit! 

Een heel fijn weekend! 
Groetjes, 



4 opmerkingen:

Judith zei

Nog gefeliciteerd met je moeder, Nicole! Ik vind dat je haar een prachtige slinger en kaart cadeau hebt gegeven! En qua kleur helemaal in stijl.
Veel plezier met jullie weekend samen!

M@rjan zei

Nog van harte met je moeder, die ongetwijfeld in de wolken was met jouw mooie persoonlijke cadeaus! Hoop dat jullie weekend erg geslaagd zal zijn.

GerJanne zei

Ha Nicole,
wat leuk zeg! De kaart is super! Dat zal je moeder helemaal geweldig gevonden hebben. EN de slinger is natuurlijk ook een top-idee! Nog gefeliciteerd met je moeder Leuke cadeaus hebben jullie voor haar bedacht!
Groetjes,
GerJanne

Maia zei

Hier ben ik dan eindelijk om even bij te lezen.
De herfstvakantie is hier al bijna voorbij en ik ben nog steeds niet bij iedereen langs geweest maar het scheelt niet veel.
Schitterend gemaakt die 3 luik kaart voor je moeder en de vlaggenslinger ook erg knap gehaakt!
Zal ze erg blij mee geweest zijn.
Jullie nog een fijne vakantie!
Lieve groet Maia