zaterdag 4 januari 2014

Vogeltjes

De stans van het vogeltje had ik nieuw en moest ik direct proberen! Twee verschillende kaartjes gemaakt, een geboortekaartje en een kaartje voor een mooi nieuw huisje! 

Ik ben gisteren begonnen met een dekentje. Een groot haakproject, ik ben benieuwd. Vandaag de eerste twee toeren er alweer uitgehaald en weer opnieuw begonnen. Nu is het beter, ik had de lossenketting te strak gehaakt waardoor het ging "bobbelen". 

Nog 1 dagje vakantie en dan weer aan het werk! 
Nog een heel fijn weekend! 

Groetjes Nicole


4 opmerkingen:

GerJanne zei

Superleuk Nicole! Ik houd erg van dit soort kaartjes!
GerJanne

Marjanne zei

Hé dat vogeltje kèn ik hahaha, wat een leuke kaartjes! echt super!

Marlies zei

Twee hele mooie kaarten met een prachtig design!! Heeeel chique! Succes met haken. groetjes, Marlies

Maia zei

Prachtig deze twee kaartjes Nicole!
Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ik hoop dat je dekentje inmiddels wel lukt.
Ik lees even door hier.....