donderdag 20 februari 2014

Bedankkaartje!



Ik spreek nog vaak af met vriendinnen van de Pabo. Heel af en toe hebben we een "knutseldate", iedereen neemt dan van alles mee om bij mij te freubelen. De een wil leren haken, de ander wil graag met de cuttlebug. Altijd heel erg gezellig! 
Van een van deze vriendinnen kreeg ik als dank hiervoor deze leuke stans van katten! Om haar op mijn beurt weer te bedanken stuur ik deze kaart! 

Ik wil met deze kaart ook graag meedoen met de liftcallenge. Ik doe eigenlijk nooit mee aan dit soort dingen maar ik vond de kaart die je kon liften zoooo mooi! 

Groetjes Nicole

5 opmerkingen:

Anneke zei

Leuk zo'n knutselmiddagje :) En wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt!
Groetjes Anneke

Marjanne zei

gezellig zo'n clubje knutselvriendinnen. Mooi kaartje!

Cornelie zei

Gezellig klinkt dat. Leuk cadeautje heb je gekregen, en wat en toffe liftkaart heb je gemaakt. En bevalt het meedoen? Ons wel, dus bedankt daarvoor!

Nadine zei

Wat leuk zo'n knutselgroepje. En fijn ook dat ze zo'n verrassing meebrengen. Ik vind je kaart enig! Leuk dat je meedoen, moet je vaker doen!

Marjan Küppers zei

Hoi Nicole, erg leuk dat je meedoet! Je kaartje met de mooie papiertjes en de poesjes is helemaal leuk geworden!