woensdag 19 februari 2014

En het wordt.... Een deken!



Een tijd geleden begon ik met mijn grootste (en makkelijkste) haakproject ooit! Ik had op een blog een geweldig patroon gezien van een heel vrolijke deken! Dat wilde ik ook! 
Het zijn steeds twee stokjes. 
Ik gebruik Catania Grande, dus het wordt een zware deken! Hij komt in ons nieuwe huis over de armleuning van de bank (die we nog moeten uitzoeken) te hangen!.

We hebben een huis gekocht en krijgen in maart de sleutel! Super spannend en leuk! :)

Groetjes Nicole! 

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een vrolijke deken wordt het.
En wat spannend een nieuw huis Leuke en drukke tijd!
Groetjes,
GerJanne

Maia zei

Oooo, erg mooi dit deken Nicole!
Heel fleurig en zo netjes gehaakt!
Succes met de inrichting van jullie nieuwe huisje, erg leuk om te doen!
Lieve groet Maia

Judith zei

Een nieuw huis - gefeliciteerd! Spannend en gezellig om van alles te mogen uitzoeken. De deken die je aan het haken bent ziet er vrolijk uit. Ga je voor de inrichting ook voor vrolijke kleuren?
Succes met alles, met de deken is er al een goed begin gemaakt (-: