zaterdag 21 juni 2014

New Home


Tijdens de verbouwing nam ik af en toe een avondje rust. Ik knutselde dan aan de verhuiskaartjes. Even wat anders dan schilderen, zagen, Gamma en koffie zetten! ;) Soms knutselde ik alleen, soms hielpen vriendinnen of m'n zusje. 
Voor we gingen verhuizen had ik ze af... 50 verhuiskaartjes! 

Inderdaad, we zijn al eerder verhuisd. 3 jaar geleden gingen we samen wonen in een klein gehuurd huisje, na 1,5 jaar gingen we verhuizen naar een gehuurde flat. En nu zijn we verhuisd naar ons koophuis! Een huis waar we ons hele leven zouden kunnen blijven wonen! 3 maanden hebben we verbouwd, alles moest nieuw! Nu wonen we er en zijn we nog steeds bezig met klusjes! Ook moet de wc beneden nog getegeld en de hal en de trappen nog geschilderd, maar we zijn op de goede weg! :)

Vandaag ook weer geklust, morgen gaan we in de tuin aan de slag! Er staan prachtige bloemen in de tuin, ook hebben we frambozen (zelfs gele!) en rode bessen! Tim is vooral blij met de mooie vijver! Al gaat hij hem nog dieper maken, zodat er koi karpers in kunnen! 


Een van de mooie clematissen in de tuin! 

Een fijn weekend allemaal! Groetjes Nicole


3 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Nicole,
gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! En nog wel een koophuis! Super! Je kaartjes zijn heel erg leuk geworden. Ik kan me voorstellen dat je af en toe even wat anders wilde dan klussen, hoewel dit natuurlijk ook best een klusjes was....
Succes nog en veel geluk!
GerJanne

Marjan Küppers zei

Wat een werk zoveel kaartjes, maar ze zijn wel heel gaaf en origineel! Van harte met jullie neiuwe huis, kan me voorstellen dat jullie er heel blij mee zijn. Mooie foto!

De hobby droom zei

50 Kaartjes poeh wat een werk! Maar ze zijn erg leuk geworden en inderdaad eens eventjes wat anders dan klussen. nog veel succes verder! En niet te vergeten, wat is die clematis mooi! Wauw prachtig dat paars. Al bij al word het vast een prachtig paleisje!

Lieve groetjes