vrijdag 13 juni 2014

Pinksterweekend!


In Epe was een rommelmarkt, daar vonden we dit kastje. Ook kochten we nog een oude camera. 



Deze foto maakte ik gisteravond, wat een prachtige lucht! Net voor het onweer! 


Vrijdag een bruiloft van een vriendin, aan een recreatieplas! Heerlijk genoten van het weer, we bleven slapen en de volgende dagen was het weer heerlijk! Lekker aan het strand! 


Vandaag een teamuitje, boerengolf en een zoektocht in Zutphen. We kregen heel snel 32 foto's te zien, deze beelden moesten we onderweg vinden en hier weer een foto van maken! Ik vond dit een heel mooi huisje! 


Een grappig steegje (met een leuke hobbywinkel!;))


En een 3D printer workshop gehad, zelf wat geprint en (zie hierboven) de 3D pen uitgeprobeerd! :) ik heb nog wel wat oefening nodig! 

Een andere post dan dat jullie gewend zijn, maar het hobby'en staat op een laag pitje. We zijn met hemelvaart verhuisd en ben nu nog erg druk met uitpakken, klusjes en schoonmaken! 

Groetjes Nicole








2 opmerkingen:

GerJanne zei

Gezellig om te lezen! Hobbyen komt wel weer. En je hebt niet zo heel lang gewoond waar je woonde, he? Ik kan me herinneren dat je eerder bent verhuisd en dat je dat op je blog vertelde....Sterkte met alles op zijn plek krijgen!
GerJanne

Maia zei

Super leuk kastje voor je mokjes Nicole!
Wat een leuke post met van alles wat, ik hou daar wel van hoor!
Ik zit in de feestcommissie op school, altijd moeilijk om binnen het budget ( van de feestpot die we zelf spekken) leuke activiteiten te vinden.
Erg mooi lijkt me Zutphen, nooit geweest maar eigenlijk niet zo gek ver weg.
Succes met de laatste loodjes op school, wij gaan nog 4 weken.
Lieve groet Maia