zondag 20 juli 2014

Stempels maken




Ik wilde het al een hele tijd uitproberen, stempels maken! Op de havo en op de pabo natuurlijk wel een aantal keer 'gegutst', maar altijd met linoleum! Nu had ik een aantal gummen gekocht en ben ik vanmiddag eens gaat uitproberen.

Erg leuk om te doen! Vaak heb je wel een idee in je hoofd van een stempel die je nog graag zou willen, als je ze dan zelf maakt is het extra leuk! 

Nog een beetje simpele ontwerpen. Misschien ga ik binnenkort wel voor iets moeilijkers! 

Groetjes Nicole 

4 opmerkingen:

De hobby droom zei

Oh wat gaaf zeg! Ik vind ze echt super leuk :) & zeg: vaker doen! Het gutsen ken ik inderdaad ook nog van school ja...toen had ik er altijd z'n hekel aan haha.

Liefs, Mandy

Marjan Küppers zei

Die zijn leuk geworden, zeg! En vast heel bruikbaar, want behalve dat het leuk is om te doen wil je er ook wat mee. Veel plezier van je gave stempels!

Ana Lopes zei

Hello Nicole, this is really fun! By coincidence I also want do that a long time ago. I must try it soon. Thanks for sharing :)
Hope you have a wonderful day!
Hugs from Portugal,
Ana Love Craft
www.lovecraft2012.blogspot.com

GerJanne zei

Hoi Nicole,
toevallig zag ik pas ene filmpje op you tube van tempels maken van gummen. EN natuurlijk ben ik vast van plan dit te doen. Maar ja.... wanneer? Nu ik deze bij jou zie, motiveert dat weer! Superleuk!
GerJanne