donderdag 21 augustus 2014

Verhuislabel




Ik heb heerlijk lang vakantie, toch ben ik weinig aan het hobby'en. Ben vaak nog wat in huis aan het schilderen, in de tuin bezig etc. Ook haken doe ik weinig, mijn peesontsteking in mijn schouder speelt toch weer op. 
Vorige week had ik met een vriendin afgesproken en heb ik twee labels gemaakt. Eigenlijk een beetje hetzelfde, maar toch anders! 


Eentje met een huisje voor een vriendin die een huis gekocht heeft! :)



En een verjaardagskaartje! :)

Groetjes Nicole 






3 opmerkingen:

GerJanne zei

Hai Nicole,
vervelend van je peesontsteking.
Je labels zijn heel leuk geworden. Dat is iets wat ik gewoon vergeet om te maken!
Groetjes en geniet nog van ruim een week vakantie. Vast wel weer bezig op school volgende week?
GerJanne

Marjan Küppers zei

Allebei anders en allebei mooi! Sterkte met de peesontsteking, naar!

Jannies Hobbyhoek zei

Prachtige labels heb je gemaakt.
En in de vakantie moet je niets, dus dat je niet veel hebt gehobbyd is geen probleem. .
Groetjes Jannie