maandag 29 december 2014

Cadeaubox!


In een van mijn vorige post kun je zien dat ik bezig was met het beschilderen van een wijnkistje! 
Het stond maar een hele tijd boven, maar nu ik vakantie had nam ik alles mee naar beneden en maakte ik het wijnkistje af! 


Hij is voor mijn zusje, ze heeft hem inmiddels ook cadeau gehad. En gelukkig maar, ze was er erg blij mee! 


Ik heb de roosjes er zelf opgeschilderd. Voor de letters heb ik de sjablonen van de Hema gebruikt. Deze kun je ook zien op de bovenste foto! 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 

Een heel fijne jaarwisseling allemaal! 

Groetjes Nicole 



4 opmerkingen:

Haakmuts zei

Wat een leuk idee, je hebt er een mooi wijnkistje van gemaakt.

Groetjes van Claire

GerJanne zei

Wat kun jij mooi bloemen schilderen zeg! De wijnkist is helemaal omgetoverd tot ene bewardoos. Prachtig. Logisch dat je zusje er blij mee was!
Groetjes,
GerJanne

Friemel En Tinus zei

Wat ontzettend leuk! Je kunt echt prachtige bloemen schilderen. Groetjes, Lotte

Marjanne zei

heel zoet dit romantische kistje, je zus zal vast héél blij geweest zijn met dit mooie cadeautje!