maandag 5 januari 2015

A doily new year!


A doily new year! Deze vrolijke doily ging mee op oudejaarsavond samen met deze leuke kaars en kitscherige 2015 brillen! :) 



Deze doily ging in een envelop samen met een lief kaartje voor een collega die dat wel kon gebruiken! Hij is gehaakt met stone washed! Erg mooie kleuren maar lastig uit te halen bij een foutje! (Ik haakte er ook een schaapje mee, waarbij ik een stukje moest uithalen omdat ik niet goed geteld had, tja haken en ondertiteling lezen tegelijk...)

Het patroon komt uit het boek puur haken! Er staan nog meer leuke patronen in die ik zeker ga uitproberen! 

Fijne avond! Groetjes Nicole 


4 opmerkingen:

Margo zei

Superleuk die doilies en wat een leuk kado met een aangepaste kaars erbij !
Liefs
Margo

Marjan Küppers zei

Ze zien er gaaf uit, je konijntje vind ik ook erg schattig trouwens!

GerJanne zei

Heel leuk gedaan Nicole. Die kaars zag ik bij de HEMA. Gaaf!
GerJanne

My cozy ✄ little space zei

leuk blog! om te lezen, bedankt voor het delen...