zondag 1 maart 2015

Eindelijk!

Vorig jaar in de winter aan een gestreepte deken begonnen! In de lente en zomer heb ik hem laten liggen! Wat een warmte op schoot! 
Een aantal weken geleden heb ik hem afgemaakt! Het was eigenlijk de bedoeling dat hij iets groter werd, vierkant! Maar de kleuren waren bijna op, ik moest dus weer nieuwe halen en ik was er eigenlijk wel klaar mee ;) een randje eraan en klaar! Ik ben er blij mee! 


Draadjes aan de zijkanten afwerken voordat ik de rand kan haken! Jip vindt het wel lekker warm! 

En: af! 




Fijn weekend! Groetjes Nicole 




7 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een vrolijke deken! Best veel werk, maar wel erg leuk! EN de poes vindt het alvast een succes!Groetjes,
GerJanne

Maia zei

Heerlijk zo'n vrolijk warm dekentje!
Knap gemaakt!
Fijne week
Groetjes Maia

Marjanne zei

Hij is leuk! !! Wat een werk!

Marjanne zei

Hij is leuk! !! Wat een werk!

Judith zei

Oh, dat ken ik... Al een jaar een kussen in de maak. Patroon gezien, leuk gevonden, wol gekocht. Achterkant is al laaang klaar, voorkant gehaakt. Vond ik te druk, van alles geprobeerd, patroon veranderd... nee. Nu haak ik toch het originele patroon, maar gebruik in plaats van vier kleuren maar drie. Wordt vervolgd...
Jouw deken is leuk en vrolijk! Wit met felle kleuren, die niet overheersen. Mooi!

Anneke zei

Prachtige deken, supermooi afgewerkt!

19angel89 zei

Hoi hoi,
ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! :)
Je leest er meer over op mijn blog.
Ik vind het leuk als je meedoet, maar voel je zeker niet verplicht!
Liefs,
Angela
www.angelshandmadewithlove.blogspot.nl