woensdag 16 maart 2016

Tijd om te freubelen! 😀




Twee heel verschillende kaartjes. Ik ben de laatste tijd meer aan het haken en als je dan weer een kaart maakt moet je er weer even inkomen! 


Ik ben deze deken aan het afmaken. Alle vierkantjes zitten aan elkaar, ik ben bezig met de rand. Het wordt een deken voor in het ledikantje! 
Gehaakt met rico design baby, wat ik nooit meer ga gebruiken! Wat een verschil zit er in de bollen! Dun/dik/glad/wollig. Sommige vierkanten verschilden daardoor wel 2 cm van elkaar! Ik vind dat dat niet zou moeten mogen voor die prijs per bol! 
Jullie hier ook ervaring mee? 

Groetjes Nicole 


4 opmerkingen:

Margaret zei

Prachtige kaarten. Goed dat je het kaartenmaken een beetje bijhoudt.
Op de foto ziet het dekentje er echt gaaf uit.
Vervelend dat het garen zo wisselend was.
Heb je dit probleem al besproken met de winkel waar je het garen hebt gekocht? Veel winkels zijn zo netjes om je dan iets ter compensatie te geven. Ook kunnen zij je het adres van de leverancier of fabriek geven, zodat je daar een klacht naar toe kunt sturen.
Laatst had mijn vriendin een soortgelijke ervainrg met een haakpakket. Zowel de winkel als de leverancier hebben haar geweldig verder geholpen en gecompenseerd. Dus echt de moeite waard om te proberen.

Groetjes, Margaret

Sarah zei

Mooi allemaal! veel plezier verder, het deken wordt mooi!
Liefs Sarah

Boukje zei

Hoi Nicole,
Mooie kaartjes en je deken ziet er mooi uit, vervelend dat niet alle bollen hetzelfde zijn!
Ik zag je vraag op mijn blog. Ik plak de dunne teksten meestal met een lijmpen, gaat prima.
Groetje Boukje.

GerJanne zei

Wat een leuke kaartjes Nicole! EN je deken ziet er ook heel mooi uit. Wel raar dat er verschil is in dikte van de katoen/wol. Maar jet hebt het prachtig gemaakt! Geniet van je verlof!
GerJanne